هدر بالا
امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در نشست مشترک رئیس اتاق سمنان و رئیس دانشگاه علمی کاربردی این استان، تفاهم‌نامه‌ای برای آموزش و ترویج مهارت میان دو طرف به امضا رسید.


در نشست مشترک رئیس اتاق سمنان و رئیس دانشگاه علمی کاربردی این استان، تفاهم‌نامه‌ای برای آموزش و ترویج مهارت میان دو طرف به امضا رسید.


رئیس اتاق بازرگانی سمنان گفت: دانشگاه‌های علمی کاربردی از زمان تأسیس توانسته تأثیرگذاری مطلوبی داشته باشند، اخذ نمایندگی‌ها این دانشگاه به واحدهای تولیدی فاصله تئوری و عمل را به حداقل خواهد رساند.

علی‌اصغر جمعه‌ای در نشست مشترک با رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی سمنان، افزود: همکاری واحد آموزش اتاق سمنان با این دانشگاه می‌تواند مناسبات تازه‌ای ایجاد کند و این همکاری‌های می‌تواند با محوریت مهارت و تجربه نهادینه شود.

او تصریح کرد: امروز مهارت بر سواد ترجیح داده می‌شود، هر چه مهارت دانش اندوخته‌های ما افزایش یابد، کیفیت محصولات و خدمات قابل‌ارائه رضایت نسبی بیشتری پیدا خواهد کرد.

جمعه‌ای، نبود یک هدف واحد در سیستم آموزشی را یک ضعف بزرگ ارزیابی کرد و گفت: ایجاد دانشگاه‌های همسو با تقسیم‌کار یکنواخت باعث شده که فعالیت این دانشگاه‌ها منفعل بشود، اگر یک دانشگاه با رسالت کسب کار ایجادشده، باید بتواند به‌طور تخصصی فعالیت حرفه‌ای انجام بدهد.

در ادامه این نشست قربانیان، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان، آموزش در کنار مهارت را مهم ارزیابی کرد و گفت: هدف دانشگاه علمی کاربردی ترویج مهارت در کنار آموزش است.

او تصریح کرد: این آمادگی از سوی این دانشگاه وجود دارد تا مراکز بیشتری در واحدهای تولیدی استان سمنان ایجاد بشود، تعامل فی‌مابین صنعت و دانشگاه همیشه پرسود و پرفایده برای طرفین خواهد بود.

در این نشست تفاهم‌نامه همکاری میان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی سمنان  و دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان منعقد شد.


 

کد خبر 10091

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید