هدر بالا
امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مجمع عمومی مؤسسین انجمن حبوبات ایران که قرار بود دوم مهرماه برگزار شود به منظور جذب حداکثری و مشارکت فراگیر فعالان این حوزه به تاریخ دیگری موکول شده است.


مجمع عمومی مؤسسین انجمن حبوبات ایران که قرار بود دوم مهرماه برگزار شود به منظور جذب حداکثری و مشارکت فراگیر فعالان این حوزه به تاریخ دیگری موکول شده است.


بر اساس اعلام معاونت استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران مجمع عمومی مؤسسین انجمن حبوبات ایران که قرار بود دوم مهرماه برگزار شود به منظور جذب حداکثری و مشارکت فراگیر فعالان این حوزه به تاریخ دیگری موکول شده است.
تاریخ جدید برگزاری مجمع متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیش از این قرار بود متقاضیان با ارسال مدارک به معاونت استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران تا اول مهر، برای شرکت در مجمع موسسین آماده شوند. 

طبق اعلام قبلی دستور جلسه مجمع و مدارک عضویت به شرح زیر اعلام شده بود:

1) بررسی و تصویب اساسنامه

2) انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان

3) تعیین ورودیه و حق عضویت

4) تعیین روزنامه کثیرالانتشار

5) سایر موارد

مدارک عضویت

الف – اصل و کپی کارت معتبر بازرگانی یا کارت عضویت در اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور و پروانه بهره برداری معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت یا جهاد کشاورزی برای واحد های فرآوری و بسته بندی 

ب – اصل و کپی کارت معتبر بازرگانی در اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور و اظهارنامه های گمرکی برای صادرکنندگان و واردکنندگان

ج – اصل معرفی نامه نماینده اشخاص حقوقی برای حضور در مجمع با مهر و امضای صاحبان امضا ( نمایندگان اشخاص حقوقی می بایست مدیرعامل یا عضو هیات مدیره شرکت متبوع باشند .)

د - اشخاص حقیقی باید اصالتاً برای حضور در مجمع شرکت کنند

ه-اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه اشخاص حقیقی و نماینده اشخاص حقوقی به منظور حضور در مجمع

و- ارائه آخرین آگهی تغییرات روزنامه رسمی شرکت

ز – اصل فیش واریزی به مبلغ 50 میلیون ریال (معادل پنج میلیون تومان) به شماره حساب (1515115115) به شماره شبا IR460120000000001515115115 با شناسه واریز 9900080131113  بانک ملت به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران


 

کد خبر 10380

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید