هدر بالا
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۰
زمان مطالعه: 4 دقیقه

ابوالفضل خاکی، رئیس اتاق قم در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان قم، با تأکید بر اهمیت امنیت برای مردم و فعالیت‌های اقتصادی اعلام کرد: ظرفیت و توان بخش خصوصی و خیران قم برای پیشبرد اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت سند توسعه استان و ارتقای سطح کیفی خدمات امنیتی به مردم استفاده خواهد شد.


ابوالفضل خاکی، رئیس اتاق قم در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان قم، با تأکید بر اهمیت امنیت برای مردم و فعالیت‌های اقتصادی اعلام کرد: ظرفیت و توان بخش خصوصی و خیران قم برای پیشبرد اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت سند توسعه استان و ارتقای سطح کیفی خدمات امنیتی به مردم استفاده خواهد شد.


رئیس اتاق قم ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اهمیت امنیت در جامعه و فعالیت‌های اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و گفت: خیران استان قم به شکل‌های مختلف برای پیشرفت و عبور از شرایط کنونی استان تلاش می‌کنند و در این مدت کمک‌های قابل‌توجهی را به مراکز درمانی داشته‌اند.

ابوالفضل خاکی در بیست و پنجمین جلسه هیات رئیسه اتاق قم با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان قم برگزار شد، افزود: اتاق قم از ابتدای شروع بیماری کرونا همراه با خیرین استان برای به حداقل رساندن فشارهایی از قبیل کمبود تجهیزات در استان مذاکراتی را با اتاق ایران و تهران انجام داد و توانستیم کمک‌های خوبی را در این حوزه برای استان دریافت کنیم.

 خاکی ادامه داد: این جلسه به‌منظور همفکری در خصوص نیازهای استان برگزار شده و خیران استان نیز برای پیشبرد اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت در سند توسعه استان پای‌کار آمدند و از این ظرفیت و توان بخش خصوصی برای ارتقاء سطح کیفی خدمات امنیتی به مردم استفاده خواهیم کرد.

 عضو هیات نمایندگان اتاق ایران گفت: با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی، آغاز فعالیت اتاق قم در ساختمان جدیدالاحداث و افتتاح قریب‌الوقوع نمایشگاه بین‌المللی و شرکت نمایشگاه فرش، ایجاد یک سیستم مدون حفاظتی و امنیتی به‌عنوان یک ضرورت مبرم در این ناحیه وجود دارد و راه‌اندازی یک مجموعه امنیتی در مجاورت چنین مجموعه‌هایی موردنیاز است.

 سردار میرفیضی، رئیس فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز در این جلسه گفت: ۱۸ درصد از افتتاح پروژه‌ها در کشور مربوط به کمک‌های خیران است و با توجه به همه مشکلاتی که اقتصاد کشور را تحت تأثیر قرار داده است خیرین پای‌کار آمده‌اند.

 او ادامه داد: افتتاح ۸ پروژه ناجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی تا پایان هفته در استان انجام می‌شود این پروژه‌ها در راستای افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات به مردم است وی معتقد است: هر چه در حوزه رضایتمندی مردم تلاش کنیم مورد تأیید مردم خواهد بود.

 میرفیضی افزود: تراکم جمعیت در استان قم دو برابر میانگین کشوری است و این باعث افزایش آمار مراجعات در ۶ ماه گذشته به مراکز انتظامی شده است که یک‌سوم از مراجعات احتیاج به عملیات روزانه داشته که موفق به رسیدگی پاسخگویی کامل آنها شده‌ایم.

 رئیس پلیس ناجا استان اظهار کرد: کشف چهار و نیم تن مواد مخدر در ۶ ماه گذشته نشان‌دهنده تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم در نیروی انتظامی برای به حداقل رساندن جرائم است

 سردار میرفیضی گفت: در مرکز فرماندهی انتظامی استان قم تمامی فعالیت‌های استان به‌صورت روزانه و آنلاین رصد می‌شود وی ادامه داد: افزایش پارکینگ‌های شهری از پیشنهادهای نیروی انتظامی به شهرداری بود که باعث کاهش آمار تخلفات در استان شده است وی افزود: از ۱۲ نقطه پیش‌بینی شده برای پارکینگ ۸ نقطه آن تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

 او افزود: مردم بیشترین نقش را در تولید امنیت استان دارند ناجا تمام تلاش خود را برای افزایش سطح امنیت استان انجام می‌دهد در این راستا تمام دستگاه‌های دولتی ازجمله استانداری و دستگاه قضایی در حال همکاری و تعامل با فرماندهی انتظامی استان هستند.

سردار میرفیضی از هوشمند سازی پلیس خبر داد و گفت: مردم به دنبال دریافت خدمات سریع و آسان هستند و برای این امر، پلیس هوشمند تا پایان هفته به ناوگان رسیدگی به مراجعات اضافه خواهد شد.

سردار محمود میرفیضی در پایان از تولید اپلیکیشن مربوط به خدمات انتظامی خبر داد و گفت: ارائه شش مورد خدماتی به مردم از طریق فضای مجازی برای اولین بار در کشور در استان قم انجام خواهد شد این خدمات ازجمله تعویض پلاک، درخواست گواهینامه، درخواست گذرنامه، تعویض گواهینامه و همچنین رفع توقیف وسیله نقلیه است که از هفته آتی در استان قم به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود این امر باعث کاهش ۷۰ درصدی مراجعه به پلیس می‌شود.


 

کد خبر 10524

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید