هدر بالا
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹ ۲۰:۰۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شادی حاضری رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز بانوی کار آفرین برتر صنایع دستی کشور شد.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز بانوی کارآفرین برتر صنایع دستی کشور شد

به گزارش اتاق خبر، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، روز سه شنبه بیست و سوم دیماه سال جاری نشست وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با زنان کارآفرین برتر صنایع دستی در سالن جلسات این وزارتخانه برگزار شد‌.
در این مراسم از ۲۴ بانوی کارآفرین برتر صنایع دستی کشور از جمله خانم‌ها شادی حاضری، فاطمه گودرزی و پریسا حافظی مشهدی از استان البرز تجلیل شد.

در این نشست، شادی حاضری رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اینکه فعالیت خود در حوزه صنایع دستی را از استان گیلان آغاز کرده است، گفت: ۲۳ سال است که در حوزه صنایع دستی فعالیت دارد و در این شاخه به جزء استان گیلان در استان‌های تهران و البرز نیز فعالیت‌های شاخصی ارائه کرده است.

وی با این توضیح که در ۱۶ رشته هنری به کار تولید و تدریس صنایع دستی مشغول است، افزود: محصولات تولیدی خود را علاوه بر بازارهای داخلی به چهار کشور کانادا، انگلیس، امارات متحده عربی و ترکیه نیز صادر کرده است.

این بانوی کارآفرین البرزی بیان کرد: مشکلاتی از جمله گرانی مواد اولیه، نداشتن بازار فروش، نبود نمایشگاه هایی از جمله صنایع دستی و عرضه سوغات از جمله دغدغه های هنرمندان این حوزه است .

حاضری بیان کرد: مصوب شدن ایجاد انجمن صنایع دستی در تمامی استان‌های کشور، فراهم کردن شرایط خرید این محصولات توسط ارگان‌های دولتی و خصوصی و همچنین توجه به شرایط بیمه هنرمندان صنایع دستی از جمله راهکارهای موثر در راستای بهبود وضعیت فعالان این عرصه است.

وی در ادامه با اشاره به تعامل خوب میان مجموعه میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی البرز افزود: خوشبختانه در این قالب همکاری خوبی میان طرفین به منظور راه اندازی انجمن صنایع دستی و دیگر اقدامات سازنده در این حوزه انجام شده است.

در بخش دیگری از این نشست با توجه به پیشنهاد دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی مبنی بر تاسیس اتحادیه تولیدکنندکان و صادرکنندگان صنایع دستی کشور، مقرر شد که شادی حاضری از استان البرز به همراه ۳ بانوی کارآفرین برتر صنایع دستی از دیگر نقاط کشور هم در این انجمن حضور داشته باشند.

لازم به توضیح است که در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایا به ۲۴ بانوی کارآفرین برتر کشور در حوزه صنایع دستی اهداء شد.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز بانوی کارآفرین برتر صنایع دستی کشور شد

 

 

کد خبر 10933

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید