هدر بالا
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۴۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه

وبینار آموزشی اتاق بازرگانی بین‌المللی با موضوع نحوه الحاق به پلتفرم (WCF-ICC) به صورت آنلاین و با حضور بیش از 60 اتاق بازرگانی محلی و مشترک از سراسر ایران برگزار شد.


وبینار آموزشی اتاق بازرگانی بین‌المللی با موضوع نحوه الحاق به پلتفرم (WCF-ICC) به صورت آنلاین و با حضور بیش از 60 اتاق بازرگانی محلی و مشترک از سراسر ایران برگزار شد.


وبینار آموزشی نحوه الحاق به پلتفرم اتاق‌های بازرگانی جهان WCF-ICC برگزار شد. عضو شورای عمومی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان (WCF)هدف از ایجاد این پلتفرم را متمرکز کردن اخبار و اطلاعات اتاق‌ها به صورت یک‌پارچه و شبکه‌سازی و یادگیری اتاق‌ها از یکدیگر دانست.

پدرام سلطانی، عضو شورای عمومی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان در این وبینار از کلیه اتاق‌های محلی و مشترک دعوت کرد تا برای توسعه شبکه اتاق‌های بازرگانی جهان، ضمن هماهنگی با اداره امور مجامع و عضویت‌های بین‌المللی، عضو پلتفرم مذکور شده و نقش فعالی در این بستر داشته باشند.

در این نشست فیلم آموزشی، درباره نحوه ثبت نام اتاق‌ها در پلتفرم اتاق‌های بازرگانی جهان  پخش و چگونگی نحوه فعالیت در آن تشریح شد. اتاق‌های بازرگانی با دسترسی به این بستر از رویدادهای جهان آگاه شده و می‌توانند از کتابخانه آنلاین برای ایجاد و به اشتراک‌گذاری مقالات و مطالب مرتبط استفاده کنند. بحث و تبادل نظر در گفت‌وگوهای گروهی و اطلاع‌رسانی رویدادهای تخصصی نیز از این طریق امکان‌پذیر می‌شود.

در واقع اتاق‌های بازرگانی جهان به منظور جمع‌آوری و انتشار هرگونه مطلب مرتبط با ابتکارات اتاق‌ها درباره همه‌گیری کوید-19، اقدامات انجام شده برای حمایت از SME های محلی و سایر مطالب سازمانی که قصد انتشار آن را دارد، بستر مذکور را ایجاد کرده استو

راه‌اندازی این بستر آنلاین از سوی گروه WCF Chambers Connecبا رهبری اتاق بازرگانی بوگوتا، صورت گرفته و کلیه اعضای ICC می‌توانند در این بستر عضو شده و به فعالیت بپردازند.

این وبینار، اولین وبیناری بود که توسط یکی از اتاق های عضو WCF و با مشارکت اتاق‌های محلی و مشترک سراسر کشور برگزار شد.


 

کد خبر 11603

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید