هدر بالا
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۳۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به خروج آمریکا از برجام و احتمال کنار رفتن توتال از فاز ١١ پارس جنوبی گفت: تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است. ، محمد مشکین فام امروز در حاشیه نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: نه تنها برای فاز…

خروج آمریکا از برجام جایگزین جدید برای توتال فاز یازده
 

به گزارش اتاق 24 ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به خروج آمریکا از برجام و احتمال کنار رفتن توتال از فاز ١١ پارس جنوبی گفت: تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

، محمد مشکین فام امروز در حاشیه نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: نه تنها برای فاز ١١ بلکه برای همه امور گزینه های دیگری پیش بینی شده است و توتال به هر دلیلی نتواند ادامه دهد توسعه فاز ١١ ادامه خواهد یافت.

وی افزود: اگر توتال در ایران ماند با آنها همکاری‌مان را ادامه خواهیم داد و در غیر این صورت شرکت چینی کار را بر عهده خواهد گرفت و در غیر این صورت شرکت پتروپارس کار را برعهده می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با بیان اینکه توسعه فاز ١١ پارس جنوبی در دو بخش خواهد بود، افزود: بخش اول تولید طبیعی گاز از مخزن است که در این بخش نگرانی نداریم و شرکت پتروپارس قبلا این عملیات را در فازهای ١٩و١٢ انجام داده است.

مشکین فام ادامه داد: فاز دوم کار، تقویت فشار است که قرار بود توسط توتال انجام و الگویی برای سایر فازها شود. فقط در این زمینه ممکن است مشکل ایجاد شود.

 

کد خبر 7764

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید