هدر بالا
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۴۴
زمان مطالعه: 4 دقیقه

غلامرضا جعفرزاده ایمن آبادی(عضو کمسیون برنامه بودجه)

خروج آمریکا از برجام دام جنگ روانی اقتصادی

غلامرضا جعفرزاده ایمن آبادی ، با اشاره به تاثیراقتصادی خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: تا اینجای کار با توجه به اینکه اروپایی ها، آمریکا را همراهی نکردند، خروج آمریکا از برجام تاثیری بر اقتصاد ندارد.وی با بیان اینکه آمریکا ایران را مزاحم منطقه…


خروج آمریکا از برجام دام جنگ روانی اقتصادی
 

 

به گزارش اتاق 24 ،عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی در زمینه اقتصادی به مردم توصیه کرد: مردم در دام جنگ روانی آمریکا نیافتند.

غلامرضا جعفرزاده ایمن آبادی ، با اشاره به تاثیراقتصادی خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: تا اینجای کار با توجه به اینکه اروپایی ها، آمریکا را همراهی نکردند، خروج آمریکا از برجام تاثیری بر اقتصاد ندارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به زحمات دیپلمات های کشور برای به نتیجه رسیدن برجام، گفت: به نتیجه رسیدن برجام در مقطع زمانی خود حرکت بسیار بزرگ و مهمی بود که باید از سرداران دیپلماسی کشور سپاسگزار باشیم چرا که زحمات آنها در تاریخ کشور ثبت خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه یک کشور ناراحت، مزاحم و رئیس جمهور پریشان احوالی برجام را بهم می زند، از نظر ما اتفاقی نمی افتد، خوبی برجام این بود که حقانیت ایران را به جهان نشان داد و تئوری و شیطنت آنها در خصوص ایران را شکست.

وی با بیان اینکه آمریکا ایران را مزاحم منطقه معرفی کرده بود، ادامه داد: کشورهای همسایه این تئوری را پذیرفته بودند که ایران به هیچ قاعده ای پایبند نیست اما با توافق هسته ای به دنیا ثابت شد ایران تابع عقل، منطق و برمدار قانون و صلح دوستی حرکت می کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه زیر میز زدن ترامپ نشان می دهد سرداران دیپلماسی کشور عملکرد خوبی داشته اند، اظهار داشت: ایران برای آرامش جهانی و اثبات مظلومیت جمهوری اسلامی برجام را پذیرفت و تا زمانی که اروپایی ها پایبند برجام هستند خروج آمریکا از توافق هسته ای تاثیری بر مسائل اقتصادی ندارد.

خروج آمریکا از برجام دام جنگ روانی اقتصادی

 

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه اگر اروپا نیز از برجام خارج شود حجت بر ما تمام می شود، ادامه داد: اگر اروپا از ترامپ پیروی کند می توانیم مسیر سابق خود را ادامه دهیم، درآن صورت پشیمانی برای آمریکایی ها حادث می شود و در ایران شاهد افزایش وفاق ملی خواهیم بود.

وی با تاکید براینکه صلح دوستی ایران به اثبات رسیده است، گفت: آمریکا به دنبال آن است با جنگ اقتصادی نا رضایتی مردم از حاکمیت را ایجاد کند، اما این حربه آمریکا برای مردم مشخص است و هر چقدر عرصه بر مردم تنگ شود آنها دست از حمایت از جمهوری اسلامی بر نمی دارند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام برای مردم هزینه بر است، اظهار داشت: دشمنی آمریکا با مردم ایران است و انسجام مردم می تواند در برابر این دشمنی ایستادگی کند، زیر چتر ولایت فقیه دشمن را ناامید خواهیم کرد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان مستقلین ولایی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای برجام بر دو قطبی نشدن جامعه تذکر دادند به نظر می رسد این تذکر را در انتهای برجام هم باید در نظر داشته باشیم تا با وفاق ملی بخش اعظم مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبا مجلس شورای اسلامی درپایان به مردم توصیه اقتصادی کرد و گفت: مردم در دام جنگ روانی آمریکا نیافتند و با همدلی با دولتمردان از این پیچ مانند تمام پیچ های 39 سال گذشته عبور خواهیم کرد به شرط آنکه گروه های سیاسی نیز از دوقطبی شدن و شعار علیه یکدیگر بپرهیزند./

 

کد خبر 7778

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید