هدر بالا
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
پنج شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۴۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه

حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان

حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان خطاب به روحانی

حزب ندای ایرانیان در پیامی به روحانی تأکید کرد که هنوز سازوکار ویژه‌ای برای تحقق وعده‌ جذب دستیاران جوان به‌دوراز تأثیرات منفی روابط شخصی به ارگان‌های ذی‌ربط ابلاغ نشده است.ضمن تذکر به دولت دوازدهم در خصوص خطر کاهش اعتماد عمومی، رجوع به وعده‌های…

حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان خطاب به روحانی
 

به گزارش اتاق 24 ،حزب ندای ایرانیان در پیامی به روحانی تأکید کرد که هنوز سازوکار ویژه‌ای برای تحقق وعده‌ جذب دستیاران جوان به‌دوراز تأثیرات منفی روابط شخصی به ارگان‌های ذی‌ربط ابلاغ نشده است.

متن این نامه به شرح زیر است:

حزب ندای ایرانیان، با رصد وضعیت موجود و نتایج پژوهش‌های صورت گرفته و نیز به استناد آموزه‌های دینی، ضمن تذکر به دولت دوازدهم در خصوص خطر کاهش اعتماد عمومی، رجوع به وعده‌های انتخاباتی، لزوم اخذ تصمیمات جهادی در خصوص رفع معضلات مردم، پرهیز از تسری اختلافات سطوح بالای مدیریتی به بطن جامعه و افزایش مشارکت احزاب و تشکل‌های فراگیر در تصمیم‌سازی‌های کلان و منطقه‌ای را به‌عنوان راهکارهای حفظ سرمایه‌های اجتماعی پیشنهاد می‌نماید.

یکی از وعده‌های حضرت‌عالی به جوانان در دوران تبلیغات انتخاباتی، جذب 2000 دستیار جوان در بدنه‌ی دولت بود که علی‌رغم وجود جوانان برنا، شایان و خردورز در میان جوانان ایران عزیز، متأسفانه هنوز این وعده‌ی مهم انتخاباتی به‌طوری شایسته محقق نشده است.

علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته، متأسفانه بعد از گذشت یک سال از تشکیل دولت دوازدهم، هنوز سازوکار ویژه‌ای برای تحقق وعده‌ی جذب دستیاران جوان به‌دوراز تأثیرات منفی روابط شخصی به ارگان‌های ذی‌ربط ابلاغ نشده است. عنوان جذب 2000 دستیار جوان، عنوان پرطمطراقی است که هنوز دولت محترم در خصوص اهداف، کارایی و اثربخشی آن، سندی منتشر نکرده است.

حزب ندای ایرانیان، باور دارد که توجه ویژه به نخبگان جوان، به‌عنوان یکی از سرمایه‌های اجتماعی، تأثیر عمده‌ای در توسعه و پیشرفت جامعه و برنامه‌های دولت محترم دارد؛ اما برای حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ی همه‌جانبه، لازم است که بااهمیت دادن به نقش احزاب و انجمن‌های مردم‌نهاد به‌عنوان کانال‌های ارتباطی با بطن و سرآمدان جامعه، راه‌های مشارکت گسترده از هر طیف و جناحی را فراهم‌سازید.

حزب ندای ایرانیان، پیشنهاد می‌کند طرح جذب نخبگان جوان که به‌صورت جذب 2000 دستیار جوان در ایام انتخابات مطرح شد، از طرف حضرت‌عالی به‌صورت یک گزارش خبری، برای مردم و مسئولین تبیین گردد. پیشنهاد می‌شود این طرح شامل برنامه‌ی زمان‌بندی، زمینه‌ها و تخصص‌های موردنیاز و الزام وزارتخانه‌های ذی‌ربط به ارائه‌ی گزارش دوره‌ای در خصوص روند اجرای طرح باشد. امید است که با اجرای موفق این طرح، در انتهای دولت دوازدر دهم، با حضور جمع کثیری از جوانان آماده‌ی پذیرش مسئولیت‌های مهم مدیریتی و دولتی که در دولت تدبیر و امید پرورش‌یافته‌اند، شاهد افزایش مشارکت جدی جوانان در مدیریت کلان کشور باشیم.

 

کد خبر 7754

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید