هدر بالا
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با اشاره به تلاش های این کمیسیون برای پخش مسابقات فوتسال زنان کشورمان فاطمه ذوالقدر گفت: برای بررسی این موضوع حتما نشستی با رییس سازمان صداوسیما در کمیسیون فرهنگی خواهیم داشت.ما در رسانه ملی شاهد پخش فیلم هایی هستیم که زنان از پوشش برخوردار نیستند و…

پاسخگویی رئیس صدا سیما به نمایندگان درباره عدم پخش مسابقات ورزشی بانوان
 

فاطمه ذوالقدر:

به گزارش اتاق 24 ،فاطمه ذوالقدر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی فوتسال بانوان در فرودگاه امام(ره) با اشاره به تلاش های این کمیسیون برای پخش مسابقات فوتسال زنان کشورمان گفت: برای بررسی این موضوع حتما نشستی با رییس سازمان صداوسیما در کمیسیون فرهنگی خواهیم داشت.

،فاطمه ذوالقدر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی فوتسال بانوان گفتگویی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان انجام داد که در ادامه می خوانید:

*با خبر شدیم تلاش بسیار صورت گرفت تا رسانه ملی مسابقات فوتسال را پوشش دهد؟ 
 بله، به دلیل درخواستهای مکرر مردم به ویژه بانوان و دختران علاقمند به رشته فوتسال تماس های مکرری با مسوولان صدا و سیما داشتیم و این خواسته را بیان کردیم چرا که پوشش زنان ما کاملا اسلامی بود و مشکلی درخصوص آنها وجود نداشت.

*به نظر شما با توجه ضوابط و قوانین کشور و با توجه به نوع پوشش تیم های حریف صدا وسیما چگونه می بایست مسابقات زنان را پخش می کرد تا ضوابط وقوانین کشور هم رعایت می شد؟ 
ما در رسانه ملی شاهد پخش فیلم هایی هستیم که زنان از پوشش برخوردار نیستند و آنها را نمایش می دهیم حتی برخی از رشته های ورزشی نیز اینگونه اند، صحبت هایی کردیم و دوستان اعلام کرد که این موضوع باید در شورا مطرح شود.

*با چه کسی صحبت کردید؟ 
با معاون پارلمانی اقای عبدالله زاده صحبت کردیم چون خواسته بسیاری از خانم ها بوده است. وی عنوان کرد که قوانین و ضوابطی در این باره وجود دارد که در این فرصت نمی شود این خواست را اجرایی کرد .ان شاءالله در زمان مناسب این موضع را پیگیری خواهیم کرد. با اجرایی شدن این موضوع چند هدف دنبال می شود اول اینکه اعتماد به رسانه های ملی بیشتر می شود و جوانان ما این فیلم ها و برنامه ها را از شبکه های خودمان خواهند دید دوم خواسته ها و مطالبات مردم انجام می شود.

*برای پیگیری این موضوع چه اقداماتی را انجام خواهید داد؟ 
همین یکشنبه گذشته در کمیسیون فرهنگی جلسه ای را با رئیس سازمان صدا و سیما داشتیم ولی چون موضوع، چیز دیگری بود دراین باره صحبت نکردیم. ما با صداوسیما تعامل داری

 

کد خبر 7806

 

    دیدگاه ها

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



    کد امنیتی کد جدید