هدر بالا
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۴۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه

رئیس اتاق ساری از تأمین 20 دستگاه تنفسی از سوی این اتاق و با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای مراکز درمانی استان مازندران خبر داد و گفت: بخش خصوصی استان با تمام توان برای مبارزه با کرونا پای‌کار آمده و در کنار مردم برای ریشه‌کنی این ویروس تلاش خواهد کرد.


رئیس اتاق ساری از تأمین 20 دستگاه تنفسی از سوی این اتاق و با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای مراکز درمانی استان مازندران خبر داد و گفت: بخش خصوصی استان با تمام توان برای مبارزه با کرونا پای‌کار آمده و در کنار مردم برای ریشه‌کنی این ویروس تلاش خواهد کرد.


رئیس اتاق ساری با بیان اینکه بخش خصوصی استان مازندران با تمام توان برای مقابله با شیوع کرونا پای‌کار آمده است، گفت: 20 دستگاه تنفسی در کمتر از 24 ساعت توسط فعالان اقتصادی استان برای نصب در بیمارستان‌ها تأمین شده است.

عبداله مهاجر دارابی با اشاره به برگزاری نشست اضطراری با حضور استاندار، مدیرکل سازمان صمت استان، رئیس اتاق، رئیس خانه صنعت و معدن و جمعی از فعالان اقتصادی مازندران با هدف تأمین لوازم پزشکی تنفسی افزود: اتاق همواره در کنار مردم است و هر آنچه در توان دارد برای امنیت و آرامش مردم دریغ نمی‌کند.

او اظهار کرد: در جلسه روز گذشته یکسری از نیازمندی‌ها اعلام و درخواست شد که بخش خصوصی پای‌کار بیاید، ازآنجاکه این بخش همیشه در میدان‌های سخت اقتصادی عملکرد خوبی داشت، امروز هم در این جنگ زیستی آمادگی خود را اعلام کرده و نخستین قدم را با جدیت برداشته است.

رئیس اتاق ساری گفت: دستگاه‌های تنفسی ازجمله دستگاه‌هایی بوده که برای نجات جان بیماران کرونایی از اهمیت حیاتی برخوردار است لذا درخواست دانشگاه علوم پزشکی تأمین 40 دستگاه بوده که اتاق بلافاصله وارد عمل شد و توانستیم با مشارکت فعالان اقتصادی 20 دستگاه را در کمتر از 24 خریداری کنیم، این دستگاه‌ها امروز به دست ما می‌رسد و بلافاصله در بیمارستان‌ها نصب می‌شود.

مهاجر دارابی افزود: فعالان اقتصادی ما پای‌کار بوده، چون برآمده از مردم هستند و برای جان هم‌وطنان خود محکم ایستاده‌اند. همچنین در تلاش هستیم باقی دستگاه‌های مورد نیاز را هم به‌زودی تأمین شود تا در اختیار دست‌اندرکاران نظام سلامت استان قرار بگیرد.

او درباره تأمین 27 تن مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده نیز تصریح کرد: تأمین این مواد از احتیاجات عمومی است و روزانه انجام می‌شود، اما تأمین دستگاه‌ها بسیار مهم و از ضروریات بوده و هست که اتاق پای‌کار آمده است.

مهاجر دارابی با قدردانی از پیگیری‌های استاندار مازندران در خصوص مبارزه با کرونا، افزود: ایشان نیز از تلاش اتاق استان که پای‌کار آمده است و همچنین از همه کسانی که در شورای مشارکت‌های مردمی برای تأمین نیازمندی‌های ضروری به نظام سلامت کمک می‌کنند قدردانی کرد و ما هم اعلام می‌کنیم که در حد توان کمک‌ها را ادامه بدهیم تا این بیماری کنترل و شرایط بهتر شود.

رئیس اتاق ساری در پایان از مردم خواست که به توصیه‌های پزشکان توجه و موارد بهداشتی را حتماً از کانال بهداشت و درمان دنبال کنند، موادی که هیچ تضمینی نیست را مصرف نکنند، شرایط بدی داریم، مردم باید یک پروسه 10 تا 20 روزه را در خانه بمانند زیرا هوا و محیط بیرون آلوده است و ارتباط داشتن ممکن است بیماری را منتقل و کار را برای تلاشگران سلامت سخت‌تر کند.


 

کد خبر 9545

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید