هدر بالا
امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۱۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه

حسین پیرموذن، رئیس اتاق اردبیل در جلسه شورای گفت‌وگوی این استان بر همراهی این اتاق با مردم و دولت برای مهار کامل کرونا تأکید کرد.


حسین پیرموذن، رئیس اتاق اردبیل در جلسه شورای گفت‌وگوی این استان بر همراهی این اتاق با مردم و دولت برای مهار کامل کرونا تأکید کرد.


رئیس اتاق اردبیل در جلسه شورای گفت‌وگوی استان اردبیل گفت: در شرایط کنونی اتاق بازرگانی با تمام توان در کنار مردم و دولت برای مقابله با ویروس کرونا قرار دارد.

 حسین پیرموذن تأکید کرد: در بحث برون‌مرزی و وارد کردن مواد اولیه و همچنین کمک به فعالیت واحدهای تولیدی آماده هرگونه همکاری هستیم.

او افزود: در جلسه‌ای که با واحدهای تولیدی مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده داشته‌ایم آن‌ها گلایه‌هایی داشته‌اند که توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی از دست آن‌ها خارج شده است، بنابراین پیشنهاد دادند که این تولید و توزیع از طریق انجمن‌های توزیع و پخش صورت گیرد که مطالبات آن‌ها کتباً به آقای استاندار تقدیم شده است.

رئیس اتاق اردبیل در این جلسه گفت: اولین محموله مواد اولیه به مقدار بیست تن الکل از طرف اتاق بازرگانی امروز وارد کشور می‌شود و در اردبیل به واحدهای تولیدی اختصاص داده می‌شود که در این خصوص از همکاری استاندار و مدیرکل دادگستری استان تشکر می‌کنیم.

 پیرموذن اضافه کرد: در این جلسه در مورد بازپرداخت تسهیلات بانکی واحدهای تولیدی باوجوداینکه بخشنامه‌ها حاکی از تعویق تا خردادماه بود مصوب کردیم که از دولت درخواست کنیم تا بازپرداخت این نوع تسهیلات را تا شهریورماه سال ۱۳۹۹ به تعویق بیندازند.

او تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه کاسب‌های خرد حدود ۶۰ درصد درآمد خود را در انتها و ابتدای سال دارند، با توجه به شرایطی که پیش آمده و بخصوص تعطیلی بخش گردشگری و شرایط استان اردبیل پیشنهاد معافیت مالیاتی کاسب‌های خرد را برای عملکرد سال ۹۸ در این جلسه مصوب کردیم.

پیرموذن در اشاره به سایر فعالیت‌های اتاق اردبیل در مورد مقابله با ویروس کرونا گفت: با همت اتاق بازرگانی استان اردبیل یک اتاقک ضدعفونی‌کننده در بیمارستان امام مستقر شد و سه دستگاه دیگر در حال ساخت است. گروه دیگری تونل ضدعفونی‌کننده تولید کرده‌اند که بعد از رفع ایرادات موجود و تست آن از طرف اتاق بازرگانی به مراکز درمانی هدیه خواهد شد. همچنین برای وارد کردن مواد اولیه از روسیه هم اقداماتی را انجام داده‌ایم.


 

کد خبر 9552

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید