هدر بالا
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۵۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با وجود اینکه قیمت هر اونس طلای جهانی امروز پنج دلار افزایش پیدا کرده، به دلیل واگذاری سکه‌های ثبت‌نامی و توزیع آنها در بازار، تا حدی تقاضاهای موجود پاسخ داده شده و همین موضوع باعث شده قیمت‌ها تحت تاثیر قرار گیرد و کاهش یابد. در روزهای آینده قیمت…

طلا وسکه قیمت آن کاهش یافت
 

به گزارش اتاق 24 ،به دنبال توزیع سکه‌های پیش فروش شده، قیمت طلا و سکه از صبح امروز روند کاهشی به خود گرفته است.

محمد کشتی آرای - عضو هیات رییسه اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر -  اظهار کرد: با وجود اینکه قیمت هر اونس طلای جهانی امروز پنج دلار افزایش پیدا کرده، به دلیل واگذاری سکه‌های ثبت‌نامی و توزیع آنها در بازار، تا حدی تقاضاهای موجود پاسخ داده شده و همین موضوع باعث شده قیمت‌ها تحت تاثیر قرار گیرد و کاهش یابد.

وی اظهار کرد: تحت تاثیر شرایط پیش آمده قیمت هر سکه که روز گذشته یک میلیون و ۹۸۰ هزار تومان بود، اوایل صبح امروز به یک میلیون و ۹۵۵ هزار تومان و اکنون به یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت طلای جهانی افزایش پیدا کرده است.

کشتی ‌آرای همچنین با تاثیر این موضوع بر کاهش قیمت طلا اشاره کرد و گفت: قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی امروز ۱۳۲۱ دلار بوده و سکه طرح قدیم اکنون به یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان، سکه طرح جدید به قیمت یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان، نیم سکه ۹۷۱ هزار تومان و ربع سکه ۵۷۰ هزار تومان و سکه گرمی ۳۶۱ هزار تومان شده است.

عضو هیات رئیسه اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر افزود: قیمت هر مثقال طلا در حال حاضر ۸۱۰ هزار تومان است که این رقم از صبح حدود ۲۰ هزار تومان کاهش یافته است.

کشتی‌آرای ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز قیمتی معادل ۱۸۷ هزار و ۳۰۰ تومان دارد که این رقم صبح امروز ۱۹۱ هزار و ۶۰۰ تومان بود و در طول چند ساعت ۴۳۰۰ تومان کاهش پیدا کرد.

به گفته وی، قطعا در روزهای آینده قیمت طلا و سکه ارزان‌تر خواهد شد و اگر واگذاری‌ها ادامه داشته باشد، قیمت‌ها همچنان کاهش خواهد داشت.

 

کد خبر 7797

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید