هدر بالا
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۲۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
به نقل از وب سایت موتور ۱، رابین پیج - معاون ارشد تیم طراحی شرکت خودروسازی ولوو - در اظهاراتی عجیب عنوان کرده که کیفیت ساخت و خط تولید کارخانه های مستقر در چین بهتر از همتایان اروپایی خود است.در سالهای اخیر بسیاری از کارخانه های مشهور جهان نظیر غول…

کیفیت خودرو چینی برتر از اورپا
 

به گزارش اتاق 24 ،معاون ارشد طراحی شرکت خودروسازی ولوو اعلام کرده است :کیفیت ساخت و عملکرد نیروی انسانی فعال در خط تولید کارخانه‌های خودروسازی مستقر در چین بسیار بهتر از خطوط تولید روباتیک و هوشمند اروپایی‌هاست.

به نقل از وب سایت موتور ۱، رابین پیج - معاون ارشد تیم طراحی شرکت خودروسازی ولوو - در اظهاراتی عجیب عنوان کرده که کیفیت ساخت و خط تولید کارخانه های مستقر در چین بهتر از همتایان اروپایی خود است.

در سالهای اخیر بسیاری از کارخانه های مشهور جهان نظیر غول های خودروسازی بین المللی تصمیم  گرفته اند که کارخانه های خود را به چین منتقل کنند تا علاوه بر کاهش هزینه در تولید، به افزایش بهره‌وری و میزان تولید و عرضه نیز دست یابند.

بازار چین تحت تاثیر جمعیت بسیار بالا و تقاضای فراوان شهروندان برای استفاده از محصولات مختلف، یکی از بزرگترین و پرتقاضا ترین بازارهای جهان است بنابراین وجود کارخانه خودروسازان بزرگ در این کشور از اهمیت خاص و بسزایی برخوردار است.

حالا رابین پیج – معاون ارشد تیم طراحی شرکت ولووی سوئد – در اظهاراتی عجیب خطاب به تیم تحریریه نشریه استرالیایی گواتو می گوید: با اینکه بسیاری از مردم و شرکت ها هنوز هم به کیفیت محصولات و خودروهای چینی شک دارند و درباره آن ابراز نگرانی می کنند اما باید بگویم که اتفاقا بر خلاف انتظار بسیاری از مردم، کیفیت ساخت خودروهایی که توسط نیروهای انسانی متخصص فعال در کارخانه های مستقر در چین تولید می شوند، بسیار بیشتر از آن دسته از خودروهایی است که در کارخانه های اروپایی با خط تولید روباتیک و کاملا هوشمندانه ساخته می شوند.

به نظر می رسد که تفاوت عمده و اساسی میان کیفیت کارخانه های چینی و اروپایی را تنها به خاطر میزان اتوماسیون آنها می داند.

وی در ادامه افزود: هیچگونه نگرانی درباره کیفیت عملکرد و ساخت خودروهای تولید شده در کارخانه های چینی وجود ندارد و مردم باید خیالشان از این بابت کاملا آسوده و راحت باشد.

گروه خودروسازی جیلی در سال ۲۰۰۹ میلادی، سهام گروه خودروسازی ولوو را خریداری کرده و اختیار و مالکیت این شرکت را بدست آورد. از آن پس، این برند سوئدی به گسترش و افزایش خط تولید محصولاتش در چین پرداخت.

بر اساس گفته های مدیران ولوو، این شرکت در آینده ای نزدیک به طراحی، تولید و عرضه خودروهای برقی در چین خواهد پرداخت.

 

کد خبر 7798

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید