هدر بالا
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی استان تهران، از رصد ۲۴ ساعته بازار در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مردم نگران افزایش قیمت ها در ماه مبارک رمضان نباشد زیرا هیچ مبنای قانونی برای این موضوع وجود ندارد.کالاهای اساسی در این ماه مبارک هیچ افزایش قیمتی…

 

 

قیمتها ثابت می ماند /نظارت تعزیرات بر قیمتها در ماه رمضان
 

مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی استان تهران، از رصد ۲۴ ساعته بازار در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مردم نگران افزایش قیمت ها در ماه مبارک رمضان نباشد زیرا هیچ مبنای قانونی برای این موضوع وجود ندارد.

 

محمدعلی اسفنانی به گزارش اتاق 24 ، با اشاره به تدابیر انجام شده برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان گفت: کالاهای اساسی در این ماه مبارک هیچ افزایش قیمتی نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه برخی نگران افزایش قیمت کالاهای اساسی همسو با رشد نرخ ارز هستند، افزود: خوشبختانه با تدبیری که دولت اندیشیده به همه کسانی که مواد اولیه مورد نیاز خود را نیز از طریق واردات تهیه می کنند، دغدغه گرانی قیمت ها را نباید داشته باشند.

دولت مانع افزایش قیمت مواد اولیه خواهد شد

اسفنانی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت مواد اولیه به هر دلیلی بر قیمت تمام شده کالاها تاثیر خواهد داشت، تصریح کرد: برای جلوگیری از سونامی قیمت ها به این علت ارز 4200 تومانی به هر میزان مورد نیاز واحدهای تولیدی ارایه خواهد شد تا افزایش قیمتی در بازار رخ ندهد.

مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به مشکل برخی واحدهای تولیدی، گفت: برخی واحدهای تولیدی در سال گذشته با ارز 3780 تومان نسبت به خرید اقدام می کردند اما امسال این رقم به 4200 تومان افزایش یافته از این رو دولت برای ممانعت از رشد یک باره نرخ ها به این دلیل در ستاد تنظیم بازار مکلف شد که ما به تفاوت نرخ ارز را به افراد پرداخت کند.

 

کد خبر 7808

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید