هدر بالا
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه

الخاندرو اورتگا المیدا سفیر جمهوری اکوادور در تهران با معاون امور بین‌الملل اتاق ایران دیدار و گفت‌وگو کرد. محمدرضا کرباسی در این دیدار ضمن تاکید بر اشتراکات فرهنگی و روابط خوب دو کشور به خصوص در حوزه سیاست، صادرات مستقیم ایران به برزیل و برخی کشورهای آفریقایی را به عنوان الگویی برای همکاری با اکوادور مورد توجه قرار داد.


الخاندرو اورتگا المیدا سفیر جمهوری اکوادور در تهران با معاون امور بین‌الملل اتاق ایران دیدار و گفت‌وگو کرد. محمدرضا کرباسی در این دیدار ضمن تاکید بر اشتراکات فرهنگی و روابط خوب دو کشور به خصوص در حوزه سیاست، صادرات مستقیم ایران به برزیل و برخی کشورهای آفریقایی  را به عنوان الگویی برای همکاری با اکوادور مورد توجه قرار داد.


 الخاندرو اورتگا المیدا سفیر جمهوری اکوادور در تهران با محمدرضا کرباسی معاون امور بین‌الملل اتاق ایران دیدار و گفت‌وگو کرد. 

کرباسی در این دیدار ضمن اشاره به اشتراکات فرهنگی و روابط خوب سیاسی دو کشور، خواستار تقویت روابط تجاری دوجانبه شد و صادرات مستقیم ایران به برزیل و برخی کشورهای آفریقایی را به عنوان الگویی برای همکاری با اکوادور مورد توجه قرار داد.

او همچنین بر ارائه اطلاعات در مورد تجارت با کشورهای منطقه به ویژه همکاری تجاری با عراق و امارات متحده عربی تاکید داشت و در این خصوص کسب اطلاعات و شناخت از پتانسیل‌های اقتصادی و تجاری ایران و اکوادور را ضروری دانست.

سفیر اکوادور صادرات سنگ از ایران به کشورش را یکی از زمینه‌های مساعد همکاری عنوان کرد و از معاون بین الملل اتاق ایران خواست فهرستی از فعالان بخش خصوصی فعال در این حوزه در اختیار سفارت اکوادور در تهران قرار گیرد.

بهره‌گیری از سیستم تهاتر در تجارت دو کشور از دیگر موضوعاتی بود که از سوی محمدرضا کرباسی و  الخاندرو اورتگا المیدا مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

 


 

کد خبر 9156

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید