هدر بالا
امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۴۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، "زمانی" امروز ۲۱ آذرماه در همایش بزرگداشت روز صادرات استان کرمان اظهار کرد: تحریم به معنی این است نه چیزی به ما می دهند و نه از ما چیزی می خرند اما تحریم داخلی بدتر از تحریم خارجی و این است که اینقدر موانع سر راه تولیدکننده به وجود می آورند که نمی تواند تولید کند.

وی افزود: مشکل ما در تحریم اقتصادی موانعی است که تحریم داخلی ایجاد کرده و مثلا کاری که باید در یک هفته انجام شود دو سال به طول بینجامد یا مسوولان استان کار را به وزارتخانه بفرستند و یک کارشناس یک سال آن را طول بدهد.

زمانی تصریح کرد: چند سال است که مقام معظم رهبری هر سال شعار اقتصادی برای سال ها عنوان می کنند و اشاره می کنند موانع را از سر راه فعالان اقتصادی بردارید؛ روسای جمهور قبلی و به ویژه رییس جمهور فعلی در سخنرانی ها می گویند موانع را بردارید. نمایندگان مجلس می گویند موانع را بردارید اما چه کسی قرار است موانع را بردارد؟

وی بیان کرد: ما درد را پیدا کرده و می گوییم، اما در درمان مشکل داریم و اراده ای برای انجام کار نداریم.

معاون اتاق بازرگانی ایران گفت: یک ویروس بعد از جنگ وارد کشور ما شده که باید با آن مقابله کنیم و مشکل این است که در هر اداره ای با هر کس کار داریم می گویند داخل جلسه است.

وی افزود: هنر مسوولان این شده از داخل جلسه، جلسه در بیاورند و این ویروس به بخش خصوصی هم سرایت کرده است.

زمانی تصریح کرد: جلسه بس است. در اتاق ها را باز بگذارید، خیلی کارها حل می شود. همه تئوریسین های خوبی هستیم، خوب حرف می زنیم و استدلال می کنیم اما به اندازه سر سوزن عمل نداریم.

انتهای پیام/

 

کد خبر 9183

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید