هدر بالا
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ۲۲:۴۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: هیچگونه کمبودی در تامین و توزیع کالاهای ضروری مردم برای ایام ماه مبارک رمضان وجود ندارد و اجازه هیچ افزایش قیمتی را نخواهیم داد

هیچگونه کمبودی در کالاهای ضروری مردم در ماه رمضان وجود ندارد/اجازه هیچ افزایش قیمتی را نخواهیم داد
 

پایگاه خبری اتاق 24

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: هیچگونه کمبودی در تامین و توزیع کالاهای ضروری مردم برای ایام ماه مبارک رمضان وجود ندارد و اجازه هیچ افزایش قیمتی را نخواهیم داد.

به گزارش روز شنبه سازمان حمایت، «عباس تابش» با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای کالاهای اساسی اظهار داشت: هیچ مشکل و کمبودی در تامین و توزیع کالاهای پرتقاضا مانند شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ، خرما، برنج و دیگر اقلام ضروری وجود ندارد و باید با تقویت نظارت اجازه افزایش قیمت این کالاها را ندهیم.

معاون وزیر صنعت بر ضرورت نظارت گسترده بر بازار و تثبیت قیمت بازار در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت : هیچ گونه افزایش قیمتی در این ماه نخواهیم داشت و هرگونه اقدام احتمالی مبنی بر افزایش قیمت با محدودیت کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان بطور جدی پیشگیری خواهد شد.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه به میزان کافی کالاهای اساسی برای این ایام ذخیره سازی شده است، ادامه داد: امروز اغلب کشورهای بزرگ برای تامین کالاهای اساسی و ضروری خود با مشکل مواجه هستند اما خوشبختانه ما در کشورمان به لحاظ تامین کالا با هیچ مشکلی مواجه نیستیم.

وی با اشاره به شعار جهش تولید تصریح کرد: نباید اجازه دهیم تعطیلی اتفاق افتد، چرا که اگر این زنجیره کار نکند به طور عملی تولید روند کندی خواهد داشت و با راه افتادن کسب و کارها نیز این امید وجود دارد که نرخ رشد جدیدی را در تولید به ثبت برسانیم.

انتهای پیام

 

کد خبر 9623

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید