هدر بالا
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۲۸
زمان مطالعه: 4 دقیقه
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با وجود پیگیری‌های فراوان از صداوسیما و وزارت ورزش و جوانان اما مسابقه فینال بانوان فوتسال آسیا از تلویزیون پخش نشد، افزود: وزارت ورزش و جوانان پیش از…


مسابقات فوتسال بانوان به چه علت پخش نشد
 

چرا مسابقه فینال فوتسال دختران علیرغم پیگیری‌ها به صورت زنده پخش نشد؟

به گزارش اتاق 24 ،سرویس فرهنگیرئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس قهرمانی تیم فوتسال آسیا را با وجود تمام محدودیت‌‎های تحمیلی به این دختران ورزشکار تبریک گفت و خواستار تقدیر از آنها شد.

طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی  با اشاره به کسب عنوان قهرمانی تیم بانوان در رقابت‌های فوتسال زنان آسیا ضمن تبریک این قهرمانی، عنوان کرد: این دختران با وجود تمام بی مهری‌ها و محدودیت‌ها توانستند قله فوتسال آسیا را فتح کنند و این در حالیست که حتی در یک برنامه تلویزیونی صداوسیما به تلاش این دختران ورزشکار نپرداخت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با وجود پیگیری‌های فراوان از صداوسیما و وزارت ورزش و جوانان اما مسابقه فینال بانوان فوتسال آسیا از تلویزیون پخش نشد، افزود: وزارت ورزش و جوانان پیش از پیگیری‌های ما با صدا و سیما برای پخش مسابقه فینال بانوان ایران و ژاپن وارد مذاکره شده بود که با نظر منفی مسئولان صدا و سیما مواجه شد.

مسابقات فوتسال بانوان به چه علت پخش نشد
 

نوع پوشش تیم ژاپنی علت پخش نشدن فینال فوتسال بانوان آسیا

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با استناد به سخنان مسئولان صدا و سیما علت پخش نشدن مسابقه بانوان ایران و ژاپن از صدا و سیما را نوع پوشش تیم ژاپنی اعلام و اضافه کرد: البته این مسابقه در حالی پخش نشد که صدا و سیما به راحتی فیلم‌های سینمایی را پخش می‌کند و بهتر است که در این زمینه سلیقه‌ای عمل نشود.

دیده شدن بانوان ورزشکار برای زنان ایرانی دلگرم‌کننده است

سیاوشی با بیان اینکه دیده شدن دختران ورزشکار اتفاق بسیار دلگرم کننده‌ای برای زنان کشور است، گفت: چنانچه این اتفاق در هرجای دنیا رخ می‌داد به شدت این دختران مورد تقدیر قرار می‌گرفتند و همانطور که فوتسال مردان به خوبی می‌‎تواند موجب اتحاد و همبستگی ملی شود، فوتسال بانوان هم با در نظر گرفتن موازین شرعی باید به همین شکل دیده شود.

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به حضور خود در رقابت‌های تیم فوتسال بانوان، افزود: حتی مسابقات فوتسال بانوان ایرانی در تهران نیز بدون هیچ گونه تبلیغی برگزار شد و کوچکترین برنامه‌‎ای در صدا و سیما و بیلبوردی در سطح شهر از این مسابقه تبلیغ نکرد ولی استقبال از این مسابقه در تهران بسیار پرشور بود.

برخوردهای انتظامی و حراستی با دختران ورزشکار بسیار سختگیرانه است

وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال قطعا در زمینه فنی تمام تلاش خود را انجام داده است و این مسئله جای تقدیر و تشکر دارد، اظهار کرد: آن روی سکه مسائل رسانه‌ای و انتظامی و حراستی این دختران است که بسیار سختگیرانه بوده و در واقع همین دو حوزه است که فعالیت این بانوان را به چشم می‌آورد و به منصه ظهور می‌رساند.

مسابقات فوتسال بانوان به چه علت پخش نشد
 

سیاوشی افزود: همین مسابقه را می‌توانستیم به عنوان یک تبلیغ مناسب به همگان معرفی کنیم که بانوان ایرانی در این کشور می‌توانند تفریح سالم داشته باشند ولی این اتفاق نیفتاد.

بانوان ایرانی فقط به کسب افتخار ملی فکر می‌کنند

رئیس کمیته زنان، خانواده، تربیت بدنی و جوانان مجلس تصریح کرد: محدودیت‌هایی که برای بانوان ایرانی در زمینه‌های مختلف وجود دارد، واقعا محدودیت‌های منحصر به فردی است که این بانوان بدون کوچکترین شکوه و شکایتی فقط به هدف خود که ورزش، قهرمانی و کسب افتخار ملی است، فکر می‌کنند./

 

کد خبر 7788

 

    دیدگاه ها

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



    کد امنیتی کد جدید