هدر بالا
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
  1. اخبار
شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۱۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازگشت مک دونالد به اوکراین
 

مک دونالد روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای بازگشایی تدریجی برخی از رستوران های خود در اوکراین است، جایی که این شرکت خاطرنشان کرد که سایر مشاغل با خیال راحت در حال فعالیت هستند.

این شرکت فست فود در پیامی که به وب‌سایت خود ارسال کرد، اعلام کرد که طی چند ماه آینده برای بازگرداندن محصول به رستوران‌ها، بازگرداندن کارکنان و آماده‌سازی فیزیکی مکان‌های خود در کیف و غرب اوکراین برای شروع دوباره خدمات رسانی به مشتریان تلاش خواهد کرد.

مک‌دونالد در ماه فوریه اعلام کرده بود که پس از حمله روسیه به اوکراین، فعالیت‌های خود در اوکراین را متوقف می‌کند. قبل از آن، مک دونالد 109 رستوران در اوکراین داشت. این شرکت از اظهار نظر در مورد تعداد رستوران هایی که به عنوان بخشی از برنامه خود برای از سرگیری فعالیت در این کشور باز خواهند شد، خودداری کرد.

مک‌دونالد اعلام کرد علاوه بر ایجاد یک صندوق امداد کارمندان از چند ماه پیش، همچنان به پرداخت حقوق بیش از 10000 کارمند اوکراینی ادامه می‌دهد. در همین حال، مک‌دونالد در روسیه، کسب‌وکار خود را پس از توقف فعالیت‌های قبلی در این کشور، در ماه می به یک دارنده مجوز موجود فروخت.

 

کد خبر 12140

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید