هدر بالا
امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
  1. RSS
یکشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۰۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ، با بیان اینکه کاهش نرخ سود بانکی یک اقدام بسیار موثر برای بهبود وضعیت بازار مسکن بشمار می‌رود، اظهار کرد: این کاهش نرخ سود بانکی به ویژه برای سپرده‌گذاران صندوق پس انداز یکم که زوج‌های جوان هستند، می‌تواند…

رونق بازار مسکن /در گرو ثبات قیمت ها
 

به گزارش اتاق 24 ،سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، گفت: بهبود و رونق بازار مسکن در گرو تثبیت بازار طلا و ارز است، بنابراین دولت باید ثبات قیمت‌ها را در دستور کار قرار دهد.

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس  ، با بیان اینکه کاهش نرخ سود بانکی یک اقدام بسیار موثر برای بهبود وضعیت بازار مسکن بشمار می‌رود، اظهار کرد: این کاهش نرخ سود بانکی به ویژه برای سپرده‌گذاران صندوق پس انداز یکم که زوج‌های جوان هستند، می‌تواند انگیزه‌ای دو چندان باشد.

وی در ادامه افزود: دولت باید برای بهبود وضعیت بازار مسکن تلاطم ارز و طلا را کنترل کند تا بتوان میزان سرمایه‌گذران را در این بخش را افزایش داد.

بدری، اذعان داشت: با توجه به آنکه در حوزه مسکن و ساختمان بیشترین میزان اشتغال وجود دارد، بنابراین دولت باید رونق این بازار را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، تأکید کرد: هم اکنون ۱۸۰ کارخانه به بخش مسکن وابسته است، بنابراین برای افزایش تولید و پروانه‌های ساختمانی باید این حوزه‌ را تقویت کرد.

بدری، گفت: سوق دادن نقدینگی از حوزه طلا و ارز به سمت بازار مسکن نیازمند افزایش قدرت خرید از سوی متقاضیان است.

 

کد خبر 7786

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید