هدر بالا
امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۴۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه

محمدرضا طلایی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق ایران از تمدید زمان برگزاری نمایشگاه مجازی ایرات تا پایان شهریور سال جاری خبر داد.


محمدرضا طلایی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق ایران از تمدید زمان برگزاری نمایشگاه مجازی ایرات تا پایان شهریور سال جاری خبر داد.


طبق اعلام رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق ایران، زمان برگزاری نمایشگاه مجازی ایران تا 31 شهریورماه 1400 تمدید شد.

محمدرضا طلایی گفت: افزایش مدت زمان این نمایشگاه بدون دریافت هزینه از حاضران در نمایشگاه خواهد بود. البته متقاضیان جدید به همان روال گذشته برای ثبت درخواست و ثبت نام باید به سایت نمایشگاه مجازی ایران مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی قصد دارد به‌واسطه این رویداد، توسعه کسب‌وکار از طریق فضای مجازی به ویژه رویدادهای مجازی و نمایشگاه مجازی را رواج دهد. از این رو افزایش زمان برگزاری نمایشگاه مجازی ایران، می‌تواند این هدف را محقق کند.

او همچنین با اشاره به امکانات نمایشگاه مجازی ایران گفت: این نمایشگاه برای شرکت‌ها امکاناتی را در نظر گرفته است که می‌توانند با استفاده از این امکانات،‌ محصولات و شرکت خود را معرفی کنند و مخاطبان خود را افزایش دهند. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد به جز تعداد محدودی از شرکت‌ها، مابقی از این امکانات استفاده نکرده‌اند. از جمله این امکانات می‌توان به پخش زنده از محل کارخانه و محیط کسب‌وکار اشاره داشت. هم‌چنین در نمایشگاه مجازی ایران سالن‌های سمینار طراحی شده که شرکت‌ها می‌توانند از آن به صورت رایگان استفاده کنند.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران از آغاز دوره‌های آموزشی حضور در نمایشگاه مجازی ایران تا 15 روز آینده خبر داد و گفت: این دوره‌ها با هماهنگی صورت گرفته با اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این دوره‌ها، آموزش چگونگی بهره‌مندی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه مجازی از این پلتفرم و چگونگی جذب مخاطب برای غرفه‌ها خواهد بود.

او افزود: نمایشگاه مجازی ایران ابزارهایی مانند کارت دعوت دیجیتال را نیز برای شرکت‌ها طراحی کرده است که می‌توانند با استفاده از آن، مخاطبان خود را به بازدید از غرفه‌های مجازی دعوت کنند.


 

کد خبر 11564

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید