هدر بالا
امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۴۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه

همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان لرستان با حضور حسین سلاح ورزی، نائب رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق خرم‌آباد برگزار و از صادرکنندگان نمونه این استان تقدیر شد.


همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان لرستان با حضور حسین سلاح ورزی، نائب رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق خرم‌آباد برگزار و از صادرکنندگان نمونه این استان تقدیر شد.


همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان که در سالن همایش اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد. حسین سلاح ورزی، نائب رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق خرم‌آباد در این مراسم گفت: همه‌ساله همایش تجلیل از صادرکنندگان در پاییز برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شرایط کرونایی به اسفند موکول شده است.

در ادامه، استاندار لرستان گفت: صادرکنندگان باید برای توسعه و رشد اقتصادی این استان تلاش کنند چراکه ظرفیت‌های خوبی در بخش صادرات منطقه وجود دارد.

سید موسی خادمی ابراز امیدواری کرد: شرایط برای صادرات حداکثری در لرستان فراهم شود تا استان به جایگاه شایسته و واقعی خود در این حوزه دست یابد.

او گفت: لرستان دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش صادرات است و از تمامی دستگاه‌های پشتیبان و تسهیلگر در این راستا کمال قدردانی را داریم.

او اضافه کرد: همایش تجلیل از صادرکنندگان از مهم‌ترین جلسات استانی است چراکه فعالان بخش اقتصادی زمینه رشد و توسعه استان را افزایش داده‌اند و اقدامات آنها قابل‌تقدیر است.

بهزاد منصوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه اظهار کرد: امیدواریم زمینه مساعد برای هم‌افزایی در حوزه صادرات بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی ایجاد شود.

در این همایش از شرکت کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا در گروه کشاورزی، در گروه صنعت از شرکت داروسازی اکسیر، داروسازی زاگرس فارمد پارس، بیسکویت‌سازی زرین ظفر و شیر پگاه لرستان و در گروه معدن از شرکت آرتین پودر و شرکت آهک هیدراته صنعتی لرستان تجلیل شد.


 

کد خبر 11309

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید