هدر بالا
امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
  1. حقوق و اقتصاد
دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۲۹
زمان مطالعه: 8 دقیقه
با توجه به پیچیدگی های دنیای تجارت در عرصه بین المللی نقش مسائل حقوقی در تجارت بین‌المللی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا هرگونه فعالیت تجاری و اقتصادی تابع قوانین و اصول خارج از چارچوب های ملی می باشد و برای حل و فصل هر اختلافی در این روند…

با توجه به پیچیدگی های دنیای تجارت در عرصه بین المللی نقش مسائل حقوقی در تجارت بین‌المللی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا هرگونه فعالیت تجاری و اقتصادی تابع قوانین و اصول خارج از چارچوب های ملی می باشد و برای حل و فصل هر اختلافی در این روند نیز باید از قواعد حقوق بین المللی استفاده نمود.

در این میان موسسات حقوقی که از شهرت جهانی برخوردار هستند نقش بسیار مهمی در حل اختلافات تجاری در عرصه بین المللی ایفا می‌کنند. یکی از مهمترین کارکردهای این موسسات چندملیتی تلاش برای حل اختلافاتی است که در حوزه تجارت بین‌المللی ایجاد می شوند. به خواندن ادامه دهید تا شما را با مشهورترین موسسات حقوقی در عرصه ی بین المللی آشنا نماییم. 

این مطلب توسط موسسه حقوقی بین المللی سماء مشاور ایرانیان به شما تقدیم می گردد.

Kirkland & Ellis

Kirkland & Ellis  یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین شرکت‌های حقوقی جهان است. این شرکت تأسیس شده در سال 1909 در شهر شیکاگو، ایلینوی، ایالات متحده و به سرعت به یکی از معتبرترین نهادهای حقوقی جهان تبدیل شده است.

Kirkland & Ellis در بیش از ۱۳۰ سال فعالیت حقوقی خود، به ارائه خدمات حقوقی در زمینه‌های متنوعی از جمله معاملات مالی، حقوق تجاری، حقوق مالکیت معنوی، حقوق مشارکتی و سایر زمینه‌های حقوقی پرداخته است.

این شرکت دارای دفاتر در شهرهای مختلف جهان از جمله شیکاگو، نیویورک، لندن، هونگ کنگ، لس آنجلس، واشنگتن دی‌سی، و سایر مراکز معتبر حقوقی است.

Kirkland & Ellis با تیمی از وکلای حقوقی و متخصصان حقوقی بسیار توانمند به مشتریان خود در انجام معاملات پیچیده، حل اختلافات، و ارائه مشاوره حقوقی در امور مختلف کمک می‌کند.

این شرکت به دلیل مشارکت در معاملات مالی بزرگ، مانند ترکیب و الحاق شرکت‌ها و انتشار اوراق بهادار، شهرت دارد و در لیست‌های نهادهای حقوقی برتر جهان در رتبه یک قرار دارد. همچنین، Kirkland & Ellis به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای وکلا و متخصصان حقوقی معتبر در جهان شناخته می‌شود.

اعضای Kirkland & Ellis با تخصص‌های مختلف در حقوق، اقتصاد، مالی، و صنایع مختلف در خدمت مشتریان خود قرار دارند و به آن‌ها در رسیدن به اهداف حقوقی و تجاری خود کمک می‌کنند. این شرکت به عنوان یک نهاد بزرگ و تأثیرگذار در دنیای حقوقی و تجاری شناخته می‌شود و بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ جهان را به عنوان مشتریان خود دارد.

درآمد این شرکت مستقر در ایالات متحده با بیش از 3400 نفر در سال 2022 به 6.51 میلیارد دلار رسید که آن را در صدر فهرست برترین موسسات حقوقی جهان قرار می دهد.

 Latham & Watkins

 Latham & Watkins یک شرکت حقوقی چندملیتی آمریکایی است. Latham که در سال 1934 در لس آنجلس کالیفرنیا تأسیس شد، دومین شرکت حقوقی بزرگ جهان از نظر درآمد است. از سال 2022، Latham همچنین یکی از سودآورترین شرکت های حقوقی در جهان است و درآمد سالانه آن با 5.32 میلیارد دلار گزارش شده است که سود هر شریک آن بیش از 5.7 میلیون دلار آمریکا است. 

DLA Piper

DLA Piper یکی از بزرگترین شرکت های حقوقی جهانی با وکلایی در بیش از 40 کشور است. DLA Piper پس از ادغام چند شرکت حقوقی بین المللی در سال 2005 به وجود آمد.

این شرکت که مقر آن در لندن و شیکاگو است، با درآمد سالانه 3.69 میلیارد دلار در رتبه سوم قرار گرفت. این شرکت بیش از 4200 وکیل را در سراسر دفاتر خود به کار گرفته است که در بخش‌هایی مانند آموزش، قراردادهای دولتی، بیمه و فناوری فعالیت می‌کنند.

Baker McKenzie

Baker McKenzie یکی از بزرگترین شرکت های حقوقی بین المللی در جهان است که دفتر مرکزی آن در شیکاگو قرار دارد. این شرکت در سال 1949 با نام Baker & McKenzie تأسیس شد و دارای دفاتری در 70 کشور جهان است و 6500 وکیل و تقریباً 13000 کارمند دارد. درآمد گزارش شده آن 3.30 میلیارد دلار بود که آن را در رتبه چهارم لیست قرار داد.محصول ادغام‌های متعدد در نیم دهه گذشته است که جدیدترین آنها ادغام مضاعف در سال 2020 با کوهن و گریگزبی و بینگهام گرینباوم دال است.

Dentons

Dentons محصول ادغام‌های متعدد در نیم دهه گذشته است که جدیدترین آنها ادغام مضاعف در سال 2020 با کوهن و گریگزبی و بینگهام گرینباوم دال است. Dentons در رتبه پنجم این فهرست قرار گرفت. این شرکت دارای بیش از 12000 کارمند در بیش از 80 کشور است.

Skadden، Arps، Slate، Meagher & Flom 

Skadden - همانطور که معمولاً این شرکت شناخته می شود - در سال 1948 تاسیس شد. Skadden با دفتر مرکزی در نیویورک، دارای 22 دفتر در سراسر جهان با فهرست کارمندان بیش از 1600 وکیل و بیش از 50 سطح عمل است.

درآمد سالانه گزارش شده آن 3.02 میلیارد دلار بود. این شرکت به کسب و کارها، موسسات مالی و سازمان های دولتی در سراسر جهان مشاوره می دهد.

Sidley Austin

Sidley که در سال 1866 تأسیس شد - همانطور که بیشتر شناخته می شود - مقر آن در شیکاگو است. در سال 2020، این شرکت درآمد 2.92 میلیارد دلاری و بیش از 1800 وکیل در بیش از 23 دفتر در سراسر جهان گزارش کرد.

تمرکز این شرکت بر امور مالی شرکت ها، استخدام، امور نظارتی و دولتی و قانون مالیات است.

White & Case

White & Case که در سال 1901 تأسیس شد و مقر آن در تامپا است، بیش از 2600 وکیل را در 47 مکان دیگر در سراسر جهان استخدام کرده است.

درآمد گزارش شده آن در سال 2020 2.83 میلیارد دلار بود که آن را در رتبه هشتم لیست قرار داد.

Morgan, Lewis & Bockius

 Morgan, Lewis مبلغ 2.75 میلیارد دلار درآمد گزارش کرد که آن را در جایگاه نهم قرار داد. دفتر مرکزی این شرکت در فیلادلفیا قرار دارد و در مجموع 33 دفتر در سراسر جهان دارد.

Gibson Dunn

Gibson Dunn که در سال 1872 تأسیس شد، مقر آن در لس آنجلس است و دفاتری در 20 کشور دیگر دارد. فهرست آن شامل حدود 1800 وکیل است. درآمد گزارش شده آن 2.73 میلیارد دلار بود. 

Clifford Chance

 Clifford Chance یکی از بزرگترین و معتبرترین موسسات حقوقی جهان است و دفاتری در بسیاری از کشورها دارد.

Clifford Chance یک شرکت حقوقی چندملیتی بریتانیایی است که دفتر مرکزی آن در لندن، انگلستان و عضوی از "Magic Circle" گروهی از شرکت های حقوقی چندملیتی مستقر در لندن است.

این شرکت بزرگترین شرکت حقوقی از نظر درآمد است که دفتر مرکزی آن در بریتانیا می باشد که درآمد 2.04 میلیارد پوند (2.79 میلیارد دلار آمریکا) در سال‌های 2022-2023 داشته است. 

Allen & Overy

"آلن اووری Allen & Overy این موسسه نیز به عنوان یکی از بهترین موسسات حقوقی جهان شناخته می‌شود و دفاتری در بسیاری از شهرهای برجسته دنیا دارد.

Allen & Overy (به طور غیررسمی A&O) یک شرکت حقوقی چندملیتی بریتانیایی است که دفتر مرکزی آن در لندن، انگلستان است. این شرکت دارای 580 شریک و بیش از 5600 نفر در سراسر جهان است. در سال 2022 A&O افزایش درآمد را به 1.96 میلیارد پوند گزارش داد و دومین شرکت حقوقی بزرگ از نظر درآمد است که دفتر مرکزی آن در بریتانیا قرار دارد.

Freshfields Bruckhaus Deringer

Freshfields Bruckhaus Deringer این موسسه به عنوان یکی از برترین موسسات حقوقی جهان در زمینه حقوق تجارت بین‌المللی شناخته می‌شود.

Freshfields Bruckhaus Deringer  (به طور غیررسمی Freshfields یا FBD) یک شرکت حقوقی چندملیتی بریتانیایی است که دفتر مرکزی آن در لندن، انگلستان، و یکی از اعضای حلقه جادویی است. این شرکت دارای 28 دفتر در 17 حوزه قضایی در سراسر آسیا، اروپا، خاورمیانه و آمریکای شمالی است و به شرکت های ملی و چند ملیتی، موسسات مالی و دولت ها مشاوره می دهد.

Linklaters

Linklaters یک شرکت حقوقی چندملیتی بریتانیایی است که دفتر مرکزی آن در لندن، انگلستان قرار دارد. این شرکت که در سال 1838 تأسیس شد، یکی از پنج شرکت حقوقی معتبر حلقه جادویی است که به دلیل تخصص مالی و شرکتی خود شناخته شده است. در حال حاضر بیش از 3100 وکیل در 31 دفتر در 21 کشور جهان را در استخدام دارد.

 

کد خبر 12969

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید