هدر بالا
امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
پنج شنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ ۱۳:۴۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ایران با گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین، سالروز تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبریک گفت.


دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ایران با گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین، سالروز تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. عکس: بهاره تقی‌آبادی.


دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار بیانیه‌ای، فرارسیدن سالروز تاسیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

صبحگاه 12 فروردین- که روز نخستین حکومت اللَّه است- از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست. ملت ما باید این روز را عید گیرند و زنده نگه دارند. روزی که کنگره‌های قصر 2500 سال حکومت طاغوتی فرو ریخت، و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین که حکومت خداست به جای آن نشست.  

دوازده فروردین 1358 ظرفیت‌های مردمی اسلام را نمایان ساخت و نشان داد که می‌توان بدون سرسپردگی به قدرت‌های غربی و شرقی و ایدئولوژی‌های مادی رایج، مسیر حکومت‌داری را از راه معنویت اسلامی تحصل کرد و طرحی نو در انداخت. طرحی که بی‌شک تاکنون لرزه‌های بسیاری بر اندام استکبار انداخته و امروز در آستانه دهه پنجم عمرش توانسته افق‌های روشنی بخش بسیاری را بر دیدگان حق طلبان جهان بگشاید.

امروز که ویروس کرونا مهمان ناخوانده جهان شده،به فضل الهی و با استفاده از همه ظرفیت‌های سرشار و توانمندی‌های سنگر نشینان گمنام اقتصادی  و با به صحنه آمدن خیل عظیم جوانان غیرتمند و تاریخ ساز، توطئه‌های دشمن خنثی و سال جاری به نقطه بالندگی و درخشندگی ایرانیان تبدیل خواهد شد.

 تجار و فعالان اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های سرشار و توانمند کشور با رونق تولید داخلی، ایجاد اشتغال و با برنامه‌ریزی دقیق و رصد راهکاهای لازم اجرایی تحریم‌های ظالمانه را بی‌اثر کرده و قابلیت‌های الگوبخشی ایرانیان به سایر ملت‌ها را تقویت کرده و جبهه دشمنان را به تماشاگر محض پیشرفت و افتخارآفرینی خود تبدیل خواهند کرد. 

به حول و قوه الهی و بنابر فرمایشات مقام عظمای ولایت مدظله العالی؛ امروز نیز مردم صبور و قهرمان ایران عزیز همانگونه که در طول چهار دهه با حضور موثر و سرنوشت‌ساز خود شگفتی‌های بسیاری را رقم زده‌اند؛ امروز نیز با استفاده از توانمندی‌های درون محور، اعتماد به نفس و خودباوری در مسیر تحقق گام دوم انقلاب، چالش ها و معضلات پیش رو را به فرصت تبدیل کرده و با عمل به منویات معظم له، وعده صادق الهی را جاری و ساری خواهند کرد: ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ایران با گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین سالروز تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی، این روز تاریخی را به محضر مقدس حضرت بقیة الله الاعظم، مقام معظم رهبری و مردم مسلمان بویژه سربازان اقتصادی کشور، تبریک گفته و بر وحدت و همدلی مسؤولان و تلاش هرچه بیشتر در حفظ این میراث ذی قیمت امام راحل(ره) تاکید می‌کند.


 

کد خبر 11314

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید