هدر بالا
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۲۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یوسف نژاد ،عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خواستار اتحاد مسؤولان در همه سطح نظام شد و افزود: مسائل اقتصادی که مبانی آن اقتصاد مقاومتی است، حمایت از کالای ایرانی و توجه به سرمایه‌های مالی، امکاناتی و انسانی کمک حال خوبی برای حمایت از بخش‌های…

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: باید از طریق سیاست‌های متمرکز در برابر خواسته‌های نامعقول کشورهای زورگو و درخواست مذاکره درباره توان دفاعی و موشکی کشورمان ایستادگی کنیم، صنعت دفاعی ایران قابل مذاکره نیست.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد  گفت: دولت جمهوری اسلامی برای مقابله با آثار خروج آمریکا از برجام برنامه‌های متنوعی دارد.

یوسف نژاد: خواستار ورود شورای امنیت سازمان ملل در مقابل آمریکا شد
 

به گزارش اتاق 24،عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خواستار اتحاد مسؤولان در همه سطح نظام شد و افزود: مسائل اقتصادی که مبانی آن اقتصاد مقاومتی است، حمایت از کالای ایرانی و توجه به سرمایه‌های مالی، امکاناتی و انسانی کمک حال خوبی برای حمایت از بخش‌های اقتصادی است. اگر بتوانیم بین قوای سه‌گانه اتحاد و انسجام به وجود بیاوریم آن وقت می‌توانیم در برابر تکانه‌های سیاسی و اقتصادی دشمنان جمهوری اسلامی محکم‌تر از قبل استقامت کنیم.

وی خواستار واکنش مناسب کشورهای اروپایی نسبت به خروج ترامپ از برجام شد و افزود: اگر کشورهای اروپایی معتقدند برجام همراه توسط ایران اجرایی شده اما آمریکا به هیچ یک از اصول آن پایبند نبوده، مواضع‌شان را نسبت به تخلف آشکار آمریکا در نقض برجام را نشان دهند.

یوسف‌نژاد خواستار ورود شورای امنیت سازمان ملل به این اقدام غیرقانونی آمریکا شد و افزود: از آنجا که برجام توسط سازمان ملل متحد به تایید رسیده است این سازمان باید نسبت به نقض یک جانبه آمریکا واکنش مناسب نشان دهد.

 

کد خبر 7776

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید