هدر بالا
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
یکشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۳۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه

محسن اژه ای معاون اول قوه قضائیه

رفع حصر وفیلترینگ تلگرام /گفتگو با محسن اژه ای

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور محسنی اژه ای در نشست مجمع عمومی فراکسیون امید رفع حصر و فیلترینگ تلگرام را از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست عنوان کرد. بهرام پارسایی اظهار کرد: نشست مجمع عمومی فراکسیون امید با آقای محسنی…

رفع حصر وفیلترینگ تلگرام /گفتگو با محسن اژه ای
 

به گزارش اتاق 24،  سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور محسنی اژه ای در نشست مجمع عمومی فراکسیون امید رفع حصر و فیلترینگ تلگرام را از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست عنوان کرد.

بهرام پارسایی  اظهار کرد: نشست مجمع عمومی فراکسیون امید با آقای محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه و مدیرکل پارلمانی قوه قضاییه صبح امروز پیش از جلسه علنی مجلس برگزار شد و نمایندگان در این نشست نظرات خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه این نشست به ریاست محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید برگزار شد، افزود: در این جلسه بیشتر حول مسائلی مثل رفع حصر، فیلتر شدن تلگرام، بازداشت‌های قوه قضاییه، بازدید از زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها و رسیدگی به پرونده‌ها در قوه قضاییه و انتظارات نمایندگان بحث‌هایی مطرح و سوالاتی از سوی نمایندگان طرح شد که آقای محسنی اژه ای توضیحاتی را ارائه کردند.

به گفته پارسایی، با توجه به گستردگی مباحث و اینکه در مواردی پاسخ‌ها برای نمایندگان قانع‌کننده نبود به نظر می‌رسد نیاز به برگزاری جلسات دیگری برای تبادل نظر وجود دارد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس ادامه داد: موضوع بازداشت فعالان محیط زیست و نحوه اطلاع رسانی به خانواده‌ها و دسترسی به خانواده و وکیل در مورد این نوع بازداشت ها از جمله بحث‌هایی بود که در این جلسه مطرح شد که آقای اژه‌ای بخش‌هایی از این موضوع را مربوط به خلاء قانونی عنوان کردند که نیاز به اصلاح وجود دارد.

وی یادآور شد: آقای اژه ای در مورد حصر مصوبه شورای عالی امنیت ملی را ملاک کار عنوان کرد و در پاسخ به خواسته نماینده ها برای رفع حصر موضوع را منوط به تصمیم شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد.

به گفته پارسایی در این نشست موضوع محدودیت‌های سید محمد خاتمی نیز به صورت کلی مطرح شده است.

این نماینده مجلس در پایان گفت: آقای محسنی اژه ای در مورد فیلترینگ تلگرام گفت این موضوع به درخواست شورای عالی فضای مجازی برمی‌گردد که البته این توضیحات برای نمایندگان قانع کننده نبود چرا که نمایندگان می‌گفتند دلایل این موضوع باید به صورت شفاف برای مردم توضیح داده شود.

 

 

کد خبر 7757

 

    دیدگاه ها

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



    کد امنیتی کد جدید