هدر بالا
امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۰۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه

حجت اله ذبیحی رئیس سندیکای تولیدکنندگان و صادرکنندگان داروهای دامپزشکی ایران در گفتگو با «اتاق نیوز»

 ذبیحی رئیس سندیکای تولیدکنندگان و صادرکنندگان داروهای دامپزشکی گفت: مهم‌ترین مورادی که باید در اولویت نظام بانکی باشد عبارت است از حل مشکل و معضل تولیدکنندگان در خصوص جرایم سنگینی که بانک‌ها به دلیل تاخیر در بازپرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان تحمیل می کنن

 

هیات رئیسه اتاق گرفتاری محافظه کاری است

حجت اله ذبیحی رئیس سندیکای تولیدکنندگان و صادرکنندگان داروهای دامپزشکی ایران در گفتگو با «اتاق نیوز» با اشاره به اینکه اتاق گرفتار محافظه کاری است، گفت: مهم‌ترین مورادی که باید در اولویت نظام بانکی باشد عبارت است از حل مشکل و معضل تولیدکنندگان در خصوص جرایم سنگینی که بانک‌ها به دلیل تاخیر در بازپرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان تحمیل می کنند، رفع مشکل بنگاه‌ها در موضوع بیمه و فشارهایی که از این بابت به بنگاه‌ها تحمیل می‌شود، هماهنگی اتاق با ارگان‌ها و وزارت خانه‌های مختلف برای توزیع بهینه منابع بانکی، واگذاری مزایده‌های دولتی به بخش خصوصی، روان‌سازی فضای کسب و کار و مهم‌تر از همه کنار ارجحیت مصالح بلندمدت بخش خصوصی بر مصالح آنی آن.
رئیس سندیکای تولیدکنندگان و صادرکنندگان داروهای دامپزشکی ایران با ذکر اینکه اهداف رویکرد یک گروه و یا مجموعه را تعریف می‌کند، اظهار کرد: در اتاق بازرگانی برنامه‌ای برای ارتباط با کشورهای آسیای شرقی، آفریقایی و ... تعریف نشده است و اگر هم شده در عمل و به طور واقعی کاری برای آن صورت نمی‌گیرد.
وی با بیان اینکه هیات رئیسه‌ای که جوان نیست، انرژی و انگیزه کافی برای پرداخت به مسائل اقتصادی کشور را ندارد، ادامه داد: اما در حال حاضر هیات رئیسه اتاق محافظه کار است و برنامه‌ای برای بهبود شرایط اقتصادی ندارد. اکثر اعضا میانسال هستند و طبیعی است که زمانی تصمیم گیری و اظهار نظر با جوان‌تر‌ها نباشد، چیزی تغییر نخواهد کرد. هیات های بازرگانی فرمالیته است و اتاق فشل و سست شده است.

 

کد خبر 8510

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید