هدر بالا
امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
یکشنبه, ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ ۲۲:۴۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتاق شهرکرد ۷ هزار قلم تجهیزات پیشرفته پزشکی و درمانی را برای مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستا‌ن‌های استان چهارمحال و بختیاری اهدا کرد.


اتاق شهرکرد ۷ هزار  قلم تجهیزات پیشرفته پزشکی و درمانی را برای مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستا‌ن‌های استان چهارمحال و بختیاری اهدا کرد.


اتاق شهرکرد طی مراسمی، ۷ هزار  قلم تجهیزات پیشرفته پزشکی و درمانی برای مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستا‌ن‌های استان چهارمحال و بختیاری اهدا کرد.

این مراسم با حضورمعاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان ،ریاست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ، ریاست اتاق بازرگانی ،دبیرکل وپرسنل اتاق بازرگانی برگزار شد. .

رئیس اتاق شهرکرد ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از کادر درمانی و بیمارستانی استان که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند گفت : هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا و مشکلات به وجود آمده در درمان بیماران به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات در بیمارستان‌های استان ، اتاق بازرگانی  با هدف حمایت از بیماران مبتلا به این ویروس و ایفای مسئولیت اجتماعی خود، با هماهنگی اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی ایران ، بخشی از تجهیزات بیمارستانی ضروری و مورد درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان  برای درمان بیماران مبتلا به کرونا را خریداری و به این دانشگاه اهدا کرد..

آیت احمدی افزود : اتاق بازرگانی برای تهیه این تجهیزات پیشرفته بالغ بر 6 میلیارد ریال هزینه کرده است.

به گفته احمدی این فاز اول کمک‌های اتاق بازرگانی استان است و در هفته های آتی نیز کمک‌های بعدی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی توزیع خواهد شد..

وی افزود : دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی  قرار می دهیم و با مشورت با دانشگاه به همه دوازده بیمارستان استان نیز اقلام مصرفی ارسال خواهد شد .

مانیتور پیشرفته علائم پزشکی با پایه، وینتیلاتور ثابت و پرتابل(دستگاه تنفس مصنوعی) ،پالس اکسی متر ،الکترو شوک ، دستکش جراحی ، سرپوش کامل پرستاری، شیلد و عینک محافظ عمده تجهیزات پزشکی اهدا شده از سوی اتاق شهرکرد است.


 

کد خبر 9573

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید