هدر بالا
امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
سه شنبه, ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۴۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه

غلامحسین شافعی رئیس پارلمان بخش خصوصی در نامه‌ای به علی لاریجانی ضمن قدردانی از تلاش‌های او در پیگیری حل مشکلات فعالان اقتصادی، ابراز امیدواری کرد این الگوی همکاری قوه مقننه با اتاق ایران و فعالان اقتصادی تداوم یابد.


غلامحسین شافعی رئیس پارلمان بخش خصوصی در نامه‌ای به علی لاریجانی ضمن قدردانی از تلاش‌های او در پیگیری حل مشکلات فعالان اقتصادی، ابراز امیدواری کرد این الگوی همکاری قوه مقننه با اتاق ایران و فعالان اقتصادی تداوم یابد.


غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران با ارسال نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس سابق مجلس، از تلاش‌های قوه مقننه برای پیگیری و حل مشکلات فعالان اقتصادی و تصویب قوانینی از جمله «بهبود مستمر محیط کسب و کار» قدردانی کرده است.

شافعی در این نامه خاطرنشان کرده است: «امیدواریم الگوی جدیدی که از همکاری قوه محترم مقننه با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در این دوران بنا نهاده شد، در دوره جدید قانونگذاری نیز توسعه یافته و تقویت شود.»

متن کامل نامه رئیس اتاق ایران به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر علی لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی ایران

 سلام علیکم،

احتراماً به نمایندگی از سوی اعضاء اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و همچنین فعالان اقتصادی بخش خصوصی بر خود لازم می دانم از تلاش های صادقانه و  بی وقفه جنابعالی در جایگاه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در 12 سال اخیر صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. دیدگاه علمی شما به مسائل بنیادین و زیربنایی کشور، درکنار پیگیری های مجدانه حضرتعالی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی، در تصویب قوانینی همچون "بهبود مستمر محیط کسب و کار" ، "حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی" ، "افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی" و "رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی" "قانون تجارت" و ده‌ها قانون دیگر مرهون توجه خاص آن برادر عزیز و بزرگوار و اهتمام نمایندگان محترم مجلس در این ادوار است. امیدواریم الگوی جدیدی که از همکاری قوه محترم مقننه با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در این دوران بنا نهاده شد، در دوره جدید قانونگذاری نیز توسعه یافته و تقویت شود.

مزید تاییدات جنابعالی را از خداوند قادر سبحان مسئلت دارم.


 

کد خبر 9848

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید