هدر بالا
امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
  1. اخبار
پنج شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۴۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن با انتقاد از بانک ها از اهمال کاری بانک ها در پرداخت وام ودیعه مسکن گفت و با اشاره به امضای قرارداد وام ودیعه مسکن با ۳۹۲ هزار متقاضی، اعلام کرد: بانکها به یک سوم تعهدات خود عمل کرده‌اند

به گزارش تسنیم، دوشنبه هفته گذشته دفتر پایش طرح‌های نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: یک میلیون و 462 هزار و 160 متقاضی برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

از این تعداد یک میلیون و 296 هزار و 915 متقاضی حائز شرایط اولیه شناخته شد‌ه‌اند. از این تعداد نیز 895 هزار و 668 متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که بانک‌های عامل با 381 هزار و 763 متقاضی (29.4 درصد) قرارداد امضا کرده‌اند.

این در حالی است که مدیرکل دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به 392 هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

احمد خادمیان گفته است:‌ تاکنون یک میلیون و 482 هزار متقاضی در سراسر کشور برای تسهیلات ودیعه برای اجاره مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد یک میلیون و 315 هزار متقاضی حائز شرایط اولیه شناخته شدند.

وی ادامه داد: از تعداد افراد واجد شرایط شناخته شده تاکنون 913 هزار و 364 متقاضی حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به بانک‌های معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با 392 هزار و 303 متقاضی انعقاد قرارداد کرده‌اند.

وی یادآور شد: بانک‌ها به یک سوم تعهدات خود برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن عمل کرده‌اند که انتظار می‌رود تا در ماه‌های پیش رو این همکاری تقویت شود.

انتهای پیام

 

کد خبر 13131

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید