هدر بالا
امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
  2. اتاق اصفهان
سه شنبه, ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ۰۷:۵۵
زمان مطالعه: 1 دقیقه
رضا برادران اصفهانی کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان و عضو تشکل تولید و تجارت از لزوم مقررات زدایی در حوزه اقتصادی بمنظور تسهیل فعالیت صاحبان کسب و کار به عنوان یکی از مهمترین چالش های اتاق های بازرگانی نام برد

لزوم مقررات زدایی در حوزه اقتصادی بمنظور تسهیل فعالیت صاحبان کسب و کار
 

به گزارش اتاق 24 رضا برادران اصفهانی کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان و عضو تشکل تولید و تجارت از لزوم مقررات زدایی در حوزه اقتصادی بمنظور تسهیل فعالیت صاحبان کسب و کار به عنوان یکی از مهمترین چالش های اتاق های بازرگانی نام برد.

برادران اصفهانی گفت: مطالعه تجربه کشورهای توسعه یافته بویژه در حوزه ی محیط کسب و کار نشان دهنده ی لزوم مقررات زدایی بمنظور توسعه کارآفرینی می باشد.

وی از تورم مقررات به عنوان یکی از چالش های پیش روی فعالان اقتصادی نام برد و گفت: ایران یکی از کشورهایی است که دارای بیشترین مقدار تورم قانون، مقررات، آیین نامه و بخشنامه است که هرکدام از این قوانین زائد در حکم سنگی پیش پای فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می باشد. وی یکی از وظایف اتاق های بازرگانی را کمک به مقررات زدایی و حذف قوانین زائد و روان کردن مسیر فعالیت های اقتصادی می داند.

انتهای پیام

 

کد خبر 7986

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید