هدر بالا
امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
  1. اتاق های بازرگانی
  2. اتاق اصفهان
یکشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۷:۳۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در انتخابات نهمین دوره اتاق بازرگانی اصفهان، فعالان اقتصادی رضا برادران اصفهانی کارآفرین و فعال اقتصادی و همچنین حقوقدان و وکیل دادگستری را به عنوان یکی از نمایندگان این اتاق انتخاب کردند. رضا برادران اصفهانی که در بخش بازرگانی کاندیدای این دوره از…

یک وکیل منتخب فعالان اقتصادی استان اصفهان
 

یک وکیل منتخب فعالان اقتصادی استان اصفهان

به گزارش حقوق نیوز در انتخابات نهمین دوره اتاق بازرگانی اصفهان، فعالان اقتصادی رضا برادران اصفهانی کارآفرین و فعال اقتصادی و همچنین حقوقدان و وکیل دادگستری را به عنوان یکی از نمایندگان این اتاق انتخاب کردند. رضا برادران اصفهانی که در بخش بازرگانی کاندیدای این دوره از انتخابات شده بود توانست با جلب اعتماد فعالان اقتصادی به جمع نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان راه یابد.

انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان همزمان با سراسر کشور در روز 11 اسفندماه برگزار شد که در آن در گروه بازرگانی: مسعود گلشیرازی، اکبر لباف، احمد پزنده، رضا برادران اصفهانی، مجتبی کاروان انتخاب شدند.
در گروه صنعت صنعت: فرشته امینی، بهرام سبحانی، محمدرضا رجالی، رسول رنجبران، اصغر اخوان مقدم، در گروه کشاورزی: حمیدرضا قلمکاری، غلامرضا اخوان فرید، محمد صادقی و در گروه معدن: سیدعبدالوهاب سهل آبادی و احمد خوروش انتخاب شدند.
در این دوره هزار و 159نفر شرکت کردند که هزار و 148رای صحیح در سیستم الکترونیکی ثبت شد.
اتاق بازرگانی اصفهان حدود 2هزار و 500عضو دارد.

انتهای پیام

 

کد خبر 8002

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید